ДОСТАВКА

ОТРИМАТИ ТОВАР МОЖЛИВО ДЕКІЛЬКОМА СПОСОБАМИ:

  1. Самовивіз: товар можна придбати на підприємстві
  2. Доставка в межах міста Доставка товару у межах міста та області ми пропонуємо власною службою.
  3. Доставка по Україні Кур’єрською службою доставки:
                   "Міст-Експрес" - www.meest-express.com.ua
                   "Нова Пошта" - www.novaposhta.com.ua
                   "Автолюкс" - www.autolux.ua
                   "Делівері" - www.delivery-auto.com
                   "Інтайм" - www.intime.ua
                   "САТ" - www.sat.ua
  • Вартість доставки Ви оплачуєте при отриманні товару.



ОПЛАТА ТОВАРУ

ОПЛАТИТИ ТОВАР МОЖЛИВО ДЕКІЛЬКОМА СПОСОБАМИ:

  1. Готівою на почті при отриманні товару
  2. На картку приватбанку У вас є можливість зробити оплату на карту Приватбанку як за допомогою терміналів самообслуговування так і за допомогою онлайн сервісу Приват24.
  3. Картами VISA/MASTERCARD
Ви можете оплатити замовлення банківською картою платіжних систем Visa/Mastercard.
Для цього, під час оформлення замовлення на сайті, виберіть «Оплата картою Visa/MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
 
 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ


Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша - це товар неналежної якості. Друга причина - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т. д.

ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ

Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
  • усунення дефекту неможливо;
  • на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
  • дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
  • обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
  • отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
  • повернення грошей у розмірі вартості товару.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ

Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
  • наявність номера замовлення з інтернет-магазину, або чеку при купівлі в крамниці доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
  • збереження повної комплектації товару;
  • збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
  • товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями;
  • товар не використовувався.
 



© 2015 GWater